Płatności i wysyłka
Wszystkie przesyłki są starannie przygotowane i sprawdzane przed spakowaniem.
Każdy produkt staramy się zabezpieczyć, jednak sposób zabezpieczenia wiąże się z rodzajem i kosztem przesyłki.
*** Wysyłka kurierem:
* Przesyłka zwykła: Produkty zabezpieczamy w kilkuwarstwowy karton i folię bąbelkową. W wypadu uszkodzenia w transporcie należy spisać z kurierem protokół szkody i przesłać do nas. Reklamacja zostaje skierowana do firmy kurierskiej i po jej rozpatrzeniu albo odrzuceniu podejmujemy dalsze kroki. Rozpatrywanie reklamacji trwa do dwóch tygodni.
* Przesyłka zabezpieczona: Jeżeli w przesyłce jest szkło, to zabezpieczamy je dodatkowo folią bąbelkową, papierem lub styropianem lub innego rodzaju wypełniaczami.
W niektórych wypadkach każdy produkt jesz zabezpieczony indywidualnym kartonem i dodatkowo zabezpieczony w zbiorczym kartonie.
Stłuczki w transporcie to około 0,5% realizowanych przez nas wysyłek. Niezależnie od staranności zabezpieczenia nie da się zagwarantować 100% pewności.
W wypadku przesyłki zabezpieczonej (droższej) w wypadku stłuczki wystarczy spisać przy odbiorze protokół uszkodzenia i wysyłamy nowy towar na nasz koszt po otrzymaniu protokołu szkody i informacji co zostało uszkodzone.
Z tego powodu zalecamy tą formę wysyłki do transportu szkła.
* Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 10-17. Niestety nie mamy wpływu na to o której godzinie przesyłka zostanie dostarczona do państwa.
W niektórych lokalizacjach jest możliwa dostawa w soboty, albo na godziną 10 lub godzinę 12. Takie możliwości są dodatkowo płatne, i trzeba je każdorazowo potwierdzić - musimy sprawdzić czy w danej miejscowości jest taka możliwość, jaka firma może to zrealizować i ile to może kosztować.
Po nadaniu paczki wysyłamy mailem powiadomienie z numerem listu przewozowego. Posługując się tym numerem na stronie firmy kurierskiej można sprawdzić status przesyłki oraz znaleźć kontakt do oddziału obsługującego Państwa rejon i telefonicznie ustalić orientacyjną porę dostawy
W wypadku gdy kurier dwukrotnie nie zastanie odbiorcy, paczkę można odebrać osobiście w oddziale firmy kurierskiej. Jeżeli przesyłka nie zostanie doręczona lub nie zostanie odebrana - wraca do nas.
*** Wysyłka do paczkomatu:
Jest to najtańszy sposób wysyłki. Nadaje się do wysyłania przedmiotów stosunkowo trudnych do uszkodzenia. Nie nadaje się do wysyłania szkła.
Regulamin paczkomatów zabrania wysyłki delikatnych przedmiotów. Stłuczki zdarzają się rzadko, ale jeżeli taka się zdarzy, to nie można liczyć na odszkodowanie.
Zabezpieczenie przesyłek paczkomatowych jest adekwatne do kosztów, a więc tanie. Ze względu na regulamin paczkomatów i stosunkowo słabsze zabezpieczenie odradzamy wysyłanie delikatnego szkła do paczkomatów.
Jeżeli ktoś chce wysłać szkło w ten sposób, to robi to na własne ryzyko.
* przesyłki paczkomatowe dochodzą w ciągu 1-2 dni. Wszelkie informacje na temat statusu przesyłki wysyła firma Inpost, właściciel paczkomatów.
W razie uszkodzenia przesyłki reklamacje należy składać za pomocą formularza reklamacyjnego na stronie Inpostu https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
do formularza należy dołączyć zeskanowane (lub zdjęcie) paragon lub dowód zakupu oraz zdjęcia uszkodzonej przesyłki.
Koszty dostawy
Odbiór osobisty
Gotówka | 0,00 zł |
Płatne z góry | 0,00 zł |
Przesyłka Paczkomat InPost
Płatne przy odbiorze | 15.00 zł |
Płatne z góry | 12,00 zł |
Przesyłka kurierska NIE zabezpieczona
Płatne przy odbiorze | 23,00 zł |
Płatne z góry | 20,00 zł |
Przesyłka kurierska ZABEZPIECZONA
Płatne przy odbiorze | 33,00 zł |
Płatne z góry | 30,00 zł |
Wysyłka kurierem do Niemiec, Czech i Słowacji
Płatne z góry | 65,00 zł |
Wysyłka kurierem do Krajów Unii Europejskiej
Płatne z góry | 90,00 zł |
Płatności
1. Gotówka
2. Przelew bankowy na konto:
Nr konta BGZ BNP PARIBAS 23 1600 1462 1816 0379 8000 0004
Odbiorca:
Boro S.C. Jakub Borowicz, Konrad Bielawski, Iwona Bielawska-Borowicz ul. Leśna 38, 34-424 Zaskale Nip 735-287-49-48 Regon 369143222, adres poczty